Image Image Image 01 Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Scroll to Top

To Top

מה ואיך מניפסט


Eran_148-bwלהקים משרד פרסום, אחרי 18 שנים במשרדים המובילים בארץ, זה אירוע מטלטל הוא התבשל לאט. כמו צ'ולנט. רגשות התבגרו… וותק וניסיון, עשייה וטעיה, נצברו לחומרים איכותיים שמהם עושים מפנה. אינספור התמודדויות עם אנשי מקצוע מעולים, טובים יותר ופחות, 
תומכים יותר ופחות, הפכו לתבלינים בקדירה הזו הנקראת קריירה–התבלינים שעושים תיאבון.

וחשוב מכל: הלהבה עליה בושל המפנה הייתה גלריה מרשימה של חברות ומותגים שנגעתי בהם. חלקם נותרו מפוארים וחלקם התאדו, חלקם היו כמו טעימה, ובחלקם ליוויתי מסע עמוק וחזק ששמי ורעיונותיי משרתים עד היום. בישול על אש קטנה, עם המון סבלנות ואיפוק מייסר, הוליד בסוף את "ברונו" – סוכנות פרסום חדשה אותה אני מגיש  עם כל הלב, בביטחון מלא."

ערן גרינברג, מנכ״ל

 

הגישה שלנו

 

אנחנו חושבים

אנחנו שונאים תבניות, ואין אצלנו שטנץ. ההסתכלות היא תמיד פועל יוצא של סקרנות, שמציבה סימן שאלה על רוב האקסיומות הקיימות בשוק, בקטגוריה ובעשייה הקודמת. בסוף התהליך החשיבה נולד רעיון מרכזי ומחודד שמטרתו למצות את הפוטנציאל השיווקי של המותג עם קהל המטרה

אנחנו מתכננים

למדנו עם הזמן שתוכנית על נייר לא עובדת. לכן, כשאנחנו מתכננים אנחנו באים עם תוכנית מפורטת, בדוקה ומומחשת. מביאים את התוכנית מבושלת עד הפרט האחרון ובכך מייצרים בהירות גדולה, תאבון וחשק לעשייה.

אנחנו מבצעים

דומה שהמתח המתמיד בין חזון לבין היכולת להגשימו נמצא בלב הסיפור של חיינו. כך גם בשיווק. אנחנו מוצפים בחזונות גדולים וטובים. המבחן שלנו הוא ביכולת לחבר בין החזון למציאות.

מעשיות היא הערך מספר אחד. אנחנו נטועים במציאות. יודעים שיש דבר כזה- סבלנות, אבל הוא תמיד מחובר לפתיל קצר. יש שיגידו שזה חיסרון. אז שיגידו. אין קפיצות של 10 מדרגות בצעד אחד. אנחנו אנשים של ניצחון קטן ועוד אחד ועוד אחד. ואם זו הבחירה בין כדורגל עם סגנון ובין תוצאות, הרי שכשמדובר בקבוצה שלי תמיד זה יהיה בעד תוצאות.

אנחנו מתפתחים

הזמן מייצר תנועה והתפתחות מתמדת. זה מחייב לבחון את הדרך בה אנחנו צועדים ולעשות את ההתאמות והשינויים. פעם חשבנו פרינט, היום אנחנו חושבים דיגיטל. פעם הסתפקנו בסקרים, היום אנחנו מנתחים תנועה בגוגל. פעם פחדנו לטעות, היום השיטה היא ניסוי-וטעיה.

יש לנו כלים שעוזרים לנו לאמוד את השינויים וסקרנות גדולה, אבל עדיין, את הסיפור האמיתי אנחנו רואים בדוח המכירות. דבר אחד יסודי לא השתנה, והוא הדבר הראשון שאני עושה, כבר 18 שנה, לשאול את השאלה למה פחות מידיי צרכנים  קונים את המוצר שלך, ואיך נוכל לפתור את זה.