Image Image Image 01 Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Scroll to Top

To Top

פרוייקטים

איגודן

במהלך חג השבועות ערך איגודן קמפיין במטרה לשפר את תדמיתו ולהגביר את המודעות הציבורית לפעילותו של מפעל השפד"ן ותרומתו לחקלאות בדרום הארץ. אז מה עשינו? קודם כול מיתוג הפעילות – עיצבנו לוגו ברוח החג "חקלאות הנגב חוגגת", באנרים וידאו, מעברון בסמארטפון וקמפיין בפייסבוק הובילו את הגולשים לפעילות נושאת פרסים. הפעילות התבססה על סרטון שהופק לטובת המהלך- אותו רצינו לחשוף, ובסופו הצגנו לגולשים 3 שאלות עליהן נתבקשו לענות הכי מהר.

כול יום ,מתוך 18 ימי הקמפיין, שלושת המשיבים המהירים ביותר זכו בסלסלות ביכורים אותן הובילו עובדי איגודן עד לבית הזוכים.  שלושת המהירים מכלל הפעילות זכו בטאבלטים. כול מי שענה נכון קיבל בדואר כרטטיסים למרכז המבקרים של איגודן.

התוצאות: 21,000 כניסות לאתר הפעילות, 3000 נטלו חלק במשחק, 5000 לייקים חדשים בעמוד הפייסבוק של איגודן, 34,000 ציפיות בסרטון,