Image Image Image 01 Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Scroll to Top

To Top

פרוייקטים

רשת מוצצים

קברניטי הרשת קיבלו החלטה אסטרטגית להפוך את הדיגיטל לחזית התקשורת השיווקית שלהם. אם עד היום הרשת פעלה בדרכים המסורתיות, הרי שהמנדט שלנו הוא לסלול דרך חדשה. דיגיטל לא כאמצעי, אלא כמטרה. הללויה. זה לא ביום אחד, וגם לא בשנה אחת. זהו מסע עם הרבה נקודות ציון, ועם הרבה ניסוי וטעיה. העבודה בעיצומה.

הנה דוגמא ראשונה באימוץ הגישה החדשה: כיוון שמוצרי תינוקות הן קטגוריה מאוד מתוקשרת בעולם הצרכנות, הרי שנערכים סקרים ובדיקות ע"י ערוצי הטלויזיה, מערכות העיתונים לעיתים קרובות. לאחרונה ערך מגזין ממון של ידיעות אחרונות מחקר בין 4 רשתות ארציות. גם בבדיקה המקיפה הזו רשת מוצצים זכתה בתואר כ"רשת המשלמת ביותר לרכישת עסקת לידה". בעולם המסורתי- בונים מודעה עם גזיר עיתון ומפרסמים אותה. אנחנו חשבנו על דרך חדשה:

הפכנו את כתבת העיתון לסרטון תחקיר, תוך שמירה אדוקה על עובדות התחקיר העיתונאי. את הסרטון קידמנו ברשת- ביוטיוב ובמובייל, בתקציב קטן, ועם יכולת פילוח ודיוק מירבי. צפו לעוד הפתעות.