Image Image Image 01 Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Scroll to Top

To Top

פרוייקטים

Blender

בלנדר היא עבודה שלנו שמייצגת יכולת תכנון ובנייה שיווקית כוללת, עוד כשהיה רק מוצר בתהליך מתקדם של בנייה. ואז מתחילה עבודתנו. שולחן נקי- אין היסטוריה, מתחילים מבראשית.

וההתחלה היא תכנון אסטרטגי,שכלל נסיעה ללונדון לפגישה עם מנכ"ל החברה הכי גדולה בבריטניה ומייסדת קטגוריית הלוואות Peer to peer בעולם- zopa. אוששתי מולו את העקרונות השיווקיים, את היררכיית המסרים ואת התוספות המוצריות והשיווקיות, שרק בניסיון השנים שיש רק ל-zopa ניתן לקבל- שווה זהב. והיו 2 עיקריים- הראשון- אסור לדבר על סיכון עם אנשים, כי הם מפסיקים להקשיב אחרי, והמיקוד בנושא הביטחון, והדבר השני- לא לבזבז כסף בחיפוש קהל משקיעים (נותני הלוואות)- כי הם באים לבד.

אחרי שניסחנו את האסטרטגיה יצאנו להמצאת שם. שם מותג שמבטא את הבטחת המותג- לקצץ את כול העלויות כך שהרווח מתחלק בין האנשים ולא עם תאבון הבנקים.

אחרי בחירת השם והטג ליין- "הלוואות בין אנשים", עברנו לשלב המיתוג הויזואלי ובניית השפה הגרפית. סמל ה-b בהיתוך עם השטרודל האינטרנטי – מייצר את השאיפה לייצר מותג נגיש, מהיר, שקוף, וידידותי, אבל גם מוגן ובטוח בתוך עיגול אדום. ברוח זו גם עיצבנו את הפלטפורמות הדיגיטליות, כאשר אתר האינטרנט מקבל את רוב תשומת הלב- כי הרי אין סניפים, והזירה היא שער הכניסה היחידי. זה מותג שנבנה במטרה להיות מותג בינלאומי. זו יותר מתוכנית על הנייר. ברור לי שכמייסדי המותג יהיו לנו מניות כבוד. רק כבוד.