Image Image Image 01 Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Scroll to Top

To Top

פרוייקטים

PINK PARK

נקראנו לדגל אחרי שהחברה כבר הפעילה 200 חניות פרטיות, מיתגה את עצמה והאפליקציה עבדה בצורה סבירה בהחלט. זה השלב המתאים להתחיל ולספר לעולם מה זה פינק פארק, למה זה טוב ולגרום ליותר ויותר להתנסות בשירות. ההחלטה האסטרטגית הראשונה היתה לתת לשירות את התפקיד הייחודי בעולם החניות. המצאנו את הסיסמא "חניה מזמינים, לא מחפשים".

התבססנו על הגיון קיים בהתנהגות צרכנית: בדיוק כמו שאף אחד לא יוצא היום לסרט בלי להזמין כרטיסים, ולא מתחיל נסיעה בלי לבדוק ב-waze מהו המסלול שיחסוך לו זמן בפקקים, כך גם בעולם החניה- אם אפשר להזמין חניה כבר מהדרך ולחסוך זמן חיפוש, עצבים, תשלום יקר לחניונים בעיר- אז יש פיצוח. המדיה "שנחשדה" שתביא את התוצאות בעלות בנמוכה ביותר פר יוזר היתה: רדיו. חוץ מגינגל מקורי גם הפקנו פינה בתוך התוכן הנקראת "מבזק חניות"- דיווח של השדרנים על חניות פנויות בתא. בנוסף, שיבצנו את מפת מרכז תא של waze בסיכות ובפופ אפים- בול על הצורך. קדמנו באופן שוטף הורדות אפליקציה באדמוב.